Pin-Up Casino reaalajas edasimüüjate mängude ülevaade - Affiliate Program

Pin-Up CasinoResponsible Gambling
CASINORANK
8.7/10
BoonusBoonus €5300 + 250 tasuta keerutust
Tühistamine 24 tunni jooksul
24/7 Live Chat
Mobiilisõbralik disain
Lai valik tipptasemel mängude pakkujaid
Usaldusväärne
Kinnitatud
Turvaline
Tühistamine 24 tunni jooksul
24/7 Live Chat
Mobiilisõbralik disain
Lai valik tipptasemel mängude pakkujaid
Pin-Up Casino is not available in your country. Please try:
Affiliate Program

Affiliate Program

Pin-up on Küprosel asutatud kasiino, millel on kontorid Venemaal ja Ukrainas. Ettevõtte tooteid reklaamitakse Pin-up Partnersi, sidusprogrammi ja CPA-võrgustiku kaudu ning praegu on saadaval kaks projekti, Pin-Up.casino ja Pin-Up.bet.

Pin-up toodi välja juba 2016. aastal Venemaa turule ja hiljem hakkas see laienema ka teistesse piirkondadesse. Mängijad kõikidest riikidest saavad teha sissemakseid oma valuutas ja nautida laia valikut populaarsemaid maksevõimalusi.

Programm pakub erinevaid maksemudeleid, et partnerid saaksid valida endale meelepärase. Praegu on saadaval järgmised mudelid: CPA, RevShare, RS+ ja Hybrid.

RevShare mudel on see, mida partnerid oma mugavuse tõttu kõige enam valivad. Saadaval on kaks RevShare'i mudelit, RevShare ja RS+. Partnerid, kes valivad RevShare'i mudeli, saavad 40% nende poolt soovitatud mängijate teenitud kasumist.

Programm kasutab oma partnerite sissetulekute arvutamiseks staatilist valemit, mis sisaldab:

  • 10% maksesüsteemide mahaarvamiste protsendist.
  • 10% mahaarvamiste protsendist mängupakkujatele.

RS+ mudel kehtib nii kasiino kui ka spordiennustuse puhul ning see toob partneritele 30% kuni 50% mängija teenitud kasumist. Negatiivset saldot järgmisse kuusse üle ei kanta ja aktiivsete mängijate arvul põhinevad määrad toimivad järgmiselt.

  • Partnerid teenivad 35% vähem kui 500 aktiivse mängija eest kuus
  • Partnerid teenivad 40% kuni 500 aktiivse mängija eest kuus
  • Partnerid teenivad 45% kuni 750 aktiivse mängija eest kuus
  • Partnerid teenivad 50% 1000 aktiivse mängija pealt kuus

Algmäär on esimesel kuul 45%.

Spordiennustusel on erinevad määrad ja need toimivad järgmiselt:

  • Partnerid teenivad 30% vähem kui 200 aktiivse mängija eest kuus
  • Partnerid teenivad 35% vähem kui 500 aktiivse mängija eest kuus
  • Partnerid teenivad 40% kuni 500 aktiivse mängija eest kuus

Esimese kuu stardimäär on 40% ning aktiivseteks mängijateks loetakse kõik mängijad, kes on kuu jooksul teinud vähemalt ühe panuse või teinud vähemalt ühe keerutuse.

CPA mudel seevastu pakub väljamakseid mängija esimese sissemakse eest.

Pin-up Partners pakub ka hübriidset CPA ja RevShare mudelit.

Sidusettevõtte statistika

Pin-up Partnersi sidusprogrammi jaotis Statistika võimaldab partneritel pääseda juurde erinevatele andmelõikudele. Lisaks saavad partnerid taotleda juurdepääsu muule teabele, mis ei ole seadusega vastuolus.

Sidusettevõtte tööriistad

Pin-up Partners pakub oma partneritele erinevaid tööriistu, et lihtsustada ja tõhustada nende protsessi.

Sooduskoodide jälgimine – sidusettevõtted saavad oma turundustegevuse jälgimiseks lisada teatud sooduskoodi mängijale, keda nad viitavad. Veelgi enam, sooduskoodid võivad suurendada sidusettevõtte turunduse ja sihtlehtede konversioonimäära. Samuti võimaldavad need sidusettevõtetel luua reklaamikampaania ilma linke kasutamata.

Individuaalne pakkumine – partnerid saavad oma kontode kaudu esitada individuaalse pakkumise automaatse tellimuse.

Väljamaksed

Partnerid saavad oma väljamaksed kord kuus, kasutades järgmist makseviisid:

  • WMZ
  • Pangaülekanne
  • Rahaülekanne Visa/MasterCardile
  • QIWI
  • Yandex.Money
  • Skrill/Neteller

Sooduskoodide jälgimine

Kõik väljamaksed tehakse USA dollarites, kuid neid saab konverteerida mis tahes muusse valuutasse. Mängijad, kes töötavad RevShare'is, saavad väljamakseid tellida iga päev, samas kui RS+ väljamakseid töödeldakse iga kuu. Minimaalne summa, mida partnerid saavad välja võtta, on piiratud 15 dollariga.

Sidusettevõtte tugi

Iga uus partner peab enne vastuvõtmist läbima lühikese intervjuu. Seal peavad nad rääkima oma sidusettevõtte kogemusest ja liiklusallikatest, millega nad koostööd teevad, ning seejärel annab juht neile soovituste paketi.

Iga sidusettevõte saab spetsiaalse halduri, kes on nende jaoks alati saadaval ja saab nendega Skype'i, Viberi, WhatsAppi, e-posti ja mobiiltelefoni kaudu ühendust võtta.