GetSlots reaalajas edasimĂŒĂŒjate mĂ€ngude ĂŒlevaade - Konto

GetSlotsResponsible Gambling
CASINORANK
8.38/10
BoonusBoonus $500 + 100 tasuta keerutust
6000+ mÀngu
VIP-programmid
KrĂŒptokasiinod
KÔrge boonuse struktuur
UsaldusvÀÀrne
Kinnitatud
Turvaline
6000+ mÀngu
VIP-programmid
KrĂŒptokasiinod
KÔrge boonuse struktuur
GetSlots is not available in your country. Please try:
Konto

Konto

GetSlots kasiinos mĂ€ngimiseks peavad mĂ€ngijad registreerima konto. See on lihtne protsess ja mĂ€ngijad saavad vĂ€ga kiiresti valmis. KĂ”ik, mida nad peavad tegema, on klĂ”psata sisselogimisnupul ja tĂ€ita vorm kogu vajaliku teabega. Esimeses etapis peavad mĂ€ngijad lisama oma e-posti aadressi, riigi ja eelistatud valuuta. Teises etapis peavad mĂ€ngijad lisama oma nime, sĂŒnnikuupĂ€eva ja soo. Ja kolmandas ja viimases etapis peavad nad esitama oma telefoninumbri ja aadressi.

Konto registreerimisel on vĂ€ga oluline sisestada Ă”iged andmed, sest hiljem peavad mĂ€ngijad lĂ€bima kontrolliprotseduuri. Kui mĂ€ngija eksib isikuandmete sisestamisel, peab ta ĂŒhendust vĂ”tma klienditoega. MĂ€ngijad peavad hoidma oma kontosid ja hoidma oma andmed ajakohasena.

Igal mĂ€ngijal on GetSlots kasiinos lubatud ainult ĂŒks konto majapidamise, telefoninumbri ja maksesĂŒsteemi kohta.

MĂ€ngijad, kes ĂŒritavad avada rohkem kui ĂŒhte kontot, et kasutada boonuseid ja pakkumisi, riskivad kĂ”igi nende kontode peatamisega.

MĂ€ngijad, kes soovivad luua uut kontot, peaksid vĂ”tma ĂŒhendust klienditoega ja pĂ€rast uue konto avamist suletakse vana konto.

Konto registreerimisel peab mÀngija valima kasutajanime ja parooli, mida ta kasutab iga kord, kui soovib sisse logida. MÀngijad peaksid sÀilitama oma sisselogimisandmed enda jaoks ja mitte jagama neid kellegi teisega.

Konto kinnitamine

ID kinnitamine on iga litsentsitud kasiino jaoks seaduslik nÔue. MÀngijad peavad saatma juriidiliste dokumentide koopiad, et tÔestada, et nad on need, kes nad end olevat.

GetSlots Casino on tÀielikult registreeritud kasiino ja seetÔttu lÀbivad nad kÔik vajalikud kontrollid veendumaks, et tunnevad kÔiki oma kliente.

Identifitseerimisprotseduuri tehakse mitmel erineval pĂ”hjusel ning ĂŒks vĂ€ga oluline on vĂ€hendada ebaseadusliku tegevuse, nĂ€iteks rahapesu, riski.

Kahjuks on kasiinod kurjategijate jaoks ideaalne sihtmĂ€rk ja nad nĂ€evad seda suurepĂ€rase vĂ”imalusena oma raha pesta, tehes selle "puhta sularahana" sisse ja seejĂ€rel vĂ€lja vĂ”ttes. Sel pĂ”hjusel peavad kasiinod kontrollima iga kliendi isikut. Ja lisaks sellele, et kaitsta end selliste ebaseaduslike tegevuste eest, tuleb iga sissemakse vĂ€hemalt ĂŒks kord lĂ€bi mĂ€ngida, enne kui klient saab taotleda vĂ€ljamakset.

Teine vÀga levinud pettus on kellegi teisena esinemine, kus mÀngijad saavad oma kontode rahastamiseks ebaseaduslikult krediitkaardiandmeid hankida. SeetÔttu on konto kinnitamine vÀga oluline osa nii kasiinode kui ka mÀngijate kaitsmisel.

Igal kasiinol on erinevad ajaraamid, millal nad nÔuavad kinnitusdokumente, mÔned nÔuavad neid registreerimisel, teised aga enne vÀljamaksmist.

MÀngijad peavad esitama dokumendid, mis tÔendavad oma nime, vanust, aadressi ja pangandusmeetodi omandiÔigust. Need on mÔned dokumendid, mida nad saavad saata:

Oma isiku tÔendamiseks vÔivad mÀngijad saata riikliku ID-kaardi, juhiloa vÔi passi koopia. MÀngijad peavad veenduma, et skannitud dokument on nÀhtaval ja mÀngijad ei tohiks pilti ega muid andmeid manipuleerida. Ja dokumendi kuupÀev peab ikka kehtima, sest aegunud dokumenti vastu ei vÔeta.

Oma aadressi tÔendamiseks peavad mÀngijad saatma kommunaalarve, telefoniarve, pangakonto vÀljavÔtte, krediitkaardi vÀljavÔtte vÔi mÔne muu ametliku valitsuse dokumendi koopia. MÀngijad peavad veenduma, et nad saadavad skannitud kogu dokumendi. Dokument ei tohi olla vanem kui 3 kuud.

Makseviisi tĂ”estamiseks peavad mĂ€ngijad saatma dokumendi, mis tĂ”endab, et nad on kasutatud pangameetodi omanik. MĂ€ngijad, kes kasutavad sissemakse tegemiseks krediit- vĂ”i deebetkaarti, peavad nĂ€itama oma kaardi 6 esimest ja viimast 4 numbrit. Nimi ja aegumiskuupĂ€ev peavad samuti olema nĂ€htavad, kuid mĂ€ngijad saavad kaardi tagakĂŒlge skannides 3-kohalise CVC-koodi peita. Kaart peab olema allkirjastatud ja kĂ”ik 4 nurka peavad olema nĂ€htavad. MĂ€ngijad, kes kasutavad Netellerit vĂ”i Skrilli, peavad tegema oma kontost ekraanipildi, millel on selgelt nĂ€ha nende nimi, e-posti aadress ja konto number. MĂ€ngijad, kes kasutavad pangakontot, peavad ĂŒles laadima oma vĂ€ljavĂ”tte vĂ”i saatma oma Interneti-panga profiilist ekraanipildi, mis nĂ€itab nende nime ja konto andmeid.

Kui mÀngija on kÔik vajalikud dokumendid Àra saatnud, peab ta ootama kinnitusmeili, mis vÔtab tavaliselt paar pÀeva. Kasiino vajab kÔigi dokumentide töötlemiseks veidi aega, kuid hea uudis on see, et kui konto on kinnitatud, ei pea mÀngija seda uuesti kinnitama. Igatahes jÀtab kasiino endale Ôiguse nÔuda igal ajal lisadokumente, kui nad seda vajalikuks peavad.

Kuni mÀngija saadab vajalikud dokumendid ja tÔendab, et on mÀngimiseks tÀisealine ja kasutab oma raha hasartmÀngude mÀngimiseks, pole juriidilisi pÔhjuseid, miks tema kasiino kinnitusdokumente ei tohiks aktsepteerida.

Igatahes on iga kasiino eraettevÔte ja kui nad otsustavad, et ei taha klienti vastu vÔtta, siis ei saa inimene sellises olukorras midagi teha.

Kuidas sisse logida

Kui mĂ€ngija loob GetSlots Casinos konto, peab ta looma ainulaadse kasutajanime ja parooli. Nad peavad neid andmeid kasutama iga kord, kui nad soovivad oma kontole sisse logida. Soovitame mĂ€ngijatel alati oma kontolt vĂ€lja logida, kui nad on mĂ€ngimise lĂ”petanud, eriti kui nad jagavad oma arvutit kellegagi. See on veel ĂŒks kaitsekiht, mille nad oma kontole lisavad.

Kuidas kontot avada

MÀngijad, kes kÀituvad sobimatult vÔi rikuvad reegleid, vÔivad oma konto peatada. PÔhjuseid, miks kasiino vÔib konto blokeerida, vÔib olla mitu ja siin kÀsitleme kÔige levinumaid.

Liiga palju sisselogimiskatseid – Tihti juhtub, et mĂ€ngijad unustavad oma sisselogimisandmed ja pĂŒĂŒavad neid erinevaid kombinatsioone sisestades meelde jĂ€tta. GetSlots Casino rakendab ettevaatusabinĂ”usid ja blokeerib sellise konto. Hea uudis on see, et kuna see probleem on seotud inimteguriga, saab selle hĂ”lpsasti lahendada, kui vĂ”tta ĂŒhendust klienditoega.

Kinnitusprotsess ebaĂ”nnestus – mĂ€ngijate, kes ei suuda kinnitusprotsessi lĂ€bida, konto vĂ”idakse blokeerida. Tavaliselt juhtub see siis, kui mĂ€ngija taotleb vĂ€ljamakset ja nĂ€hes selles reeglite rikkumist, blokeerib kasiino sellise konto. Kui see nii on, peab mĂ€ngija vĂ”tma ĂŒhendust klienditoega ja proovima probleemi lahendada, saates juriidiliste dokumentide koopiad ja lĂ€bima kinnitusprotseduuri. See lĂŒkkab nende vĂ€ljavĂ”tmise drastiliselt edasi, seega soovitame mĂ€ngijatel konto loomise hetkel oma konto kinnitada.

Tingimuste rikkumine – mĂ€ngijad on kohustatud tutvuma kasiino tingimustega, et vĂ€ltida nende rikkumist. Iga mĂ€ngija, kes rikub kasiino tingimusi, riskib oma konto blokeerimisega ja vĂ”itude kaotamisega.

Pannud toime pettuse – mĂ€ngijad peavad mĂ”istma, et nende kontosid jĂ€lgitakse ja kui avastatakse, et nad sooritavad pettuse, siis nende konto blokeeritakse. Enamasti ĂŒritavad mĂ€ngijad boonuseid ja pakkumisi kuritarvitada ning esitada petturlikku teavet.

MĂ€ngijad, kellel on mitu kontot – mĂ€ngijatel on lubatud ainult ĂŒks konto ja igaĂŒks, kes ĂŒritab avada mitut kontot, rikub tingimusi.

Alaealised hasartmĂ€ngud – kasiinoga liitumiseks peavad mĂ€ngijad olema mĂ€ngimiseks tĂ€isealised. Sel pĂ”hjusel lĂ€bib kasiino range kontrolliprotseduuri, et alaealised ei saaks kontosid luua.

Kuidas kasiinokontot avada?

MĂ€ngijad, kes mĂ”istavad, et nende konto on blokeeritud, vĂ”ivad vĂ”tta ĂŒhendust klienditoega ja nad aitavad neil konto tagasi saada. Enamikul juhtudel pole mĂ€ngijad tehtud vigadest teadlikud ja nende kontod saavad peagi tagasi ja tööle. Igatahes, kui mĂ€ngija rikub kasiino tingimusi, ei saa ta oma kontot tagasi saada.

Parim asi, mida kĂ”igepealt teha, on mitte paanikasse sattuda ja vĂ”tta ĂŒhendust klienditoega. Nad uurivad, miks konto on blokeeritud ja mida mĂ€ngija peab selle avamiseks tegema.

Kuidas kontot sulgeda

On tÀiesti normaalne, et mÀngija lÔpetab oma konto GetSlots kasiinos, olenemata pÔhjusest.

Konto sulgemise otsus on tĂ€ielikult mĂ€ngija teha, kuid igal juhul soovitame igal mĂ€ngijal vĂ”tta ĂŒhendust klienditoega, et nad saaksid teha teadlikuma otsuse. Nimelt, kui mĂ€ngija sulgeb konto jÀÀdavalt, ei saa ta seda tulevikus enam avada. Sel pĂ”hjusel pakub GetSlots Casino mĂ€ngijatele erinevaid vĂ”imalusi, mille vahel valida ja leida endale sobivaim.

PÔhjuseid, miks inimene soovib oma konto sulgeda, vÔib olla palju ja me kÀsitleme kÔige levinumaid.

Kasiino tingimuste muudatused – kui kasiino tingimusi muudab, ei pea mĂ€ngijad nendega nĂ”ustuma. Enamasti juhtub see siis, kui boonustingimustes tehakse muudatusi. Igatahes, kui muudatused mĂ€ngijat kahjustavad, vĂ”ivad nad kaaluda oma kasiinokonto sulgemist. Kasiino vĂ”ib mĂ”nikord suurendada boonuse lĂ€bimĂ€ngimisnĂ”udeid ja lĂŒhendada boonuse kestust. Veelgi enam, nad vĂ”ivad vĂ€listada tavapĂ€rasest rohkem mĂ€nge vĂ”i vĂ€listada boonuste sissemaksemeetodid. Kui see on pĂ”hjus, on mĂ€ngijal tĂ€ielik Ă”igus oma konto sulgeda.

Klienditeenindus ei aidanud – kahjuks ei pruugi mĂ”ne kasiino klienditugi siiski nii abiks olla ja mĂ€ngijal kaob kaubamĂ€rgi vastu huvi. Õnneks on GetSlots Casino iga kliendiagent vĂ€ljaĂ”ppinud professionaal ja iga kliendi abistamiseks, kui ta seda vajab, teevad nad oma vĂ”imaluste piires kaugemale.

HasartmĂ€ngusĂ”ltuvus – mĂ”nel mĂ€ngijal tekib ebatervislik hasartmĂ€nguharjumus. Nad usuvad, et hasartmĂ€ngudest vĂ”ib saada sissetulekuallikas ainuĂŒksi seepĂ€rast, et nad on paar korda löönud. Nad unustavad Ă€ra, et nii vĂ”it kui ka kaotus on vaid osa kasiinokogemusest. Keegi ei saa garanteerida, et iga panus muutub vĂ”iduks. Kui asjad lĂ€hevad allamĂ€ge, on hea kaaluda konto sulgemist ja keskenduda muudele olulistele asjadele elus.

Kasiinokonto ajutiselt peatamine

MĂ€ngijad, kes soovivad hasartmĂ€ngudest puhata, vĂ”ivad kaaluda oma konto teatud perioodiks sulgemist. MĂ€ngijad saavad vĂ”tta ĂŒhendust klienditoega ja vaadata, millist vastutustundliku hasartmĂ€ngu tarkvara nad pakuvad.

MÀngijad saavad hasartmÀngudest vÀlja jÀtta 1 tunniks kuni 1 aastaks. Enne konto sulgemist tasub vÔidud vÀlja vÔtta, kui neid on.