logo
Live CasinosUudisedRootsis on 2022. aastal hasartmängude reklaamile tehtud kulutused 15%.

Rootsis on 2022. aastal hasartmängude reklaamile tehtud kulutused 15%.

Avaldatud aadressil: 26.03.2025
Nathan Williams
Avaldanud:Nathan Williams
Rootsis on 2022. aastal hasartmängude reklaamile tehtud kulutused 15%. image

Avalike hasartmängude reklaamimise teema on praegu kogu maailmas vastuoluline teema. Kuna valitsused soovivad tegeleda hasartmänguprobleemidega, on need turundustaktikad viimasel ajal terava kriitika osaliseks saanud. Kuid hasartmängukorraldajad ja avalik meedia on väitnud, et hasartmängude reklaamide keelamine võib vähendada selliste oluliste teenuste nagu sport ja tervishoid rahastamist.

Rootsis hasartmängutööstusel vedas hoiduda päevasest keelust 2022. aastal. See otsus on osutunud kohe pärast seda Rootsi hasartmänguamet (Spelinspektionen) ütles, et riigis registreeriti madalaim hasartmängude reklaamimine alates 2018. aastast.

Ameti andmetel investeerisid reguleeritud hasartmängukorraldajad Rootsis 2022. aastal reklaamitegevusse 3,4 miljardit Rootsi krooni (280 miljonit eurot). See kujutab endast tavapäraste meediakanalite, nagu televisiooni ja raadio, reklaami brutokulu.

Väärib märkimist, et 2022. aasta reklaamikulud on alla poole 2018. aastal teatatud 7,3 miljardist Rootsi kroonist (620 miljonit eurot) Rootsi käivitas taas oma mänguturu. See juhtus pärast seda, kui riik hakkas 2018. aasta hasartmänguseaduse alusel uusi litsentse välja andma.

Aastatel 2018/2019 sattus mängusektor terava tähelepanu alla, kus kohalik meedia süüdistas ulatuslikus. Seejärel palus valitsus endisel sotsiaalkindlustusministril Ardalan Shekarabil jälgida hasartmänguturu poliitika kujundamist, enne kui ta soovitas mänguturu uuringu raames reklaamide ülevaatamist.

Spelinspektioneni värskeim statistika näitab, et alates 2018. aastast on hasartmängude reklaamikulud tavapärases meedias, nagu televisioon, raadio ja trükiteenused, igal aastal langenud. Algselt kritiseerisid organisatsioonid ja poliitikud spordiennustuste ja kasiinooperaatorite hasartmängureklaame, nimetades neid kõige riskantsemateks hasartmängutoodeteks.

Viimane aruanne näitab hasartmängude reklaamile tehtud kulutuste õiglast jaotumist kõigis sektorites. Allpool on näidatud, kuidas avalikkus hasartmängureklaame tarbis

  • Loterii korraldajad - 26
  • Spordiennustus – 28%
  • Mittehobusõidu spordiennustused -28%
  • Ratsutamine – 12%
  • Bingo – 4%
  • Pehmed mängud – 4%

Kuid Rootsi ei ole üksi, kes soovib hasartmängude reklaamide arvu vähendada. Austraalias esitati parlamentaarse uurimise aruanne järkjärguline keeld vähem kui 3 aasta jooksul. Sama stsenaarium on käimas ka Ühendkuningriigis, kus Premier League'i tippmeeskond Chelsea loobub särgi sponsorlepingust kohalikult reguleeritud kihlveofirmaga.

Nathan Williams
Nathan Williams
Kirjanik
Nathan "KiwiKing" Williams toob ülemaailmsele live-kasiinoareenile killukese kiivihõngu. Segades oma analüütilise meele nakatava mängukirega, loob ta sisu, mis juhendab, teavitab ja lõbustab.Veel autori postitusi