Uudised

November 7, 2020

Miks hasartmängijate eksitus on selline probleem?

Erik Kask
WriterErik KaskWriter
ResearcherRajesh NairResearcher

Me võime alati teha vigu ja pole tähtis, kui palju raha me mängu ajal võitnud oleme, mitu žetooni meil on või kui hea me enda arvates oleme. Üks suurimaid vigu on takerduda sellesse, mida nimetatakse hasartmängijate eksituseks, mis mängijatele online-kasiinodest sageli keelustatakse. Kõigepealt õpime tundma, mis see on ja kuidas selle nimel kukkumist peatada.

Mis on mänguri eksitus?

Paljud inimesed, hoolimata sellest, kas nad mängivad a live-kasiino või isegi oma igapäevaelus on enamasti kokku puutunud mänguri eksitusega. See kontseptsioon põhineb põhimõtteliselt veendumusel, et lihtne aleatory sündmus juhtub vähem või tõenäolisemalt mõne sündmuse või sündmuste jada järel. Põhimõtteliselt põhineb see eksitus täielikult eeldusel, et midagi juhtub, kui seda pole mõnda aega juhtunud.

Selle eksituse päritolu

Selle eksituse päritolu pole tegelikult teada, kuid selle pakkusid esmakordselt välja matemaatiline psühholoog Amos Tversky ja psühholoog Daniel Kahneman. Analüüsides kognitiivseid käitumisviise, nagu mänguri psühholoogiat, suutsid mõlemad omistada mänguri eksituse väärale veendumusele, et hasartmängud on midagi õiglast, mis kaotuse või võiduseeria korral kuidagi ennast parandaks.

Näide sellest eksitusest

Suurim näide hasartmänguri eksitusest on selle uurimine seoses mündiviskega. Müntide viskamise võimalus kas peadele või sabadele on 1: 1. Niisiis, kui keerate münti 20 korda ja iga kord, kui nad sabaga üles maanduvad, ennustate mänguri eksituse all, et tõenäoliselt võib järgmine klapp kukkuda.

Sõltumata sellest, kui palju kordi on mündil sabad üles keeratud, on tõenäosus, et järgmine kord pöörab pead või sabasid, endiselt 50%. Eelmistel viskedel pole tulevaste jaoks tegelikku tähendust.

Kui seda eksitust rakendatakse ruletile, näete, kui lihtne on sellesse imeda. Sest selles mängus on palli maandumise tõenäosus punasele 50%. Niisiis, kui pall maandus pärast kümmet järjestikust pöörlemist punasele, võiksite selle eksituse korral eeldada, et järgmisel pöörlemisel maanduks see mustale. Kuid mõlema värvi puhul on tõenäosus endiselt 50%.

Monte Carlo kasiino intsident

Monte Carlo kasiinointsident on üks populaarsemaid näiteid mänguri eksitusest. 1913. aasta ruletimängu ajal maandus pall 26 korda järjest mustale. See oli kindlasti midagi ebatõenäolist, kuid juhtus ja mängijad eeldasid sel ajal mänguri eksitust ja panustasid musta vastu, põhjendades, et seeria saab läbi ja järgmine kord võidab punane. Aga ei teinud. Must võitis taas ja kõik kaotasid oma raha.

Hasartmängijate eksitus- ja kihlveostrateegiad

Hoolimata sellest, et kõik seda vihkavad, kasutatakse mängurite eksitust mõnes mängus mõnes kihlvedude strateegias, enamasti negatiivsete progressiivsete süsteemide puhul. Martingale'i süsteem on kõige populaarsem süsteem, kus kaotades kaotate kahekordse raha panuse, et saaksite kaotatu tegelikult tagasi võita. Seda strateegiat kasutatakse enamasti ruletis.

About the author
Erik Kask
Erik Kask
About

Sügavalt juurdunud Eesti digirevolutsiooni ja mängukirglikkusega on Erik Eesti-kesksete online-kasiino juhendite taga olev pioneeri. Tema töö sujuvalt põimib kohalikku võlu rahvusvaheliste mängustandarditega, võites mängijate usaldust.

Send email
More posts by Erik Kask

Viimased uudised

Pangarahahalduse valdamine: teie pilet maja serva löömiseks
2024-03-21

Pangarahahalduse valdamine: teie pilet maja serva löömiseks

Uudised