888 peatab VIP-mängija kontod Lähis-Idas


Juhtiv online-hasartmängude ettevõte 888 sulges oma VIP-mängijakontod Lähis-Idas seoses sisejuurdlusega rahapesuvastaste eeskirjade eiramise kohta. Ettevõtte juhatus teatas nende kontode kohesest peatamisest protsessi puuduste tõttu ainult selles piirkonnas.
Avalduses ütles 888, et konkreetseid protokolle, mis puudutavad KYC-d (tundke oma klienti) ja rahapesuvastaseid reegleid, ei järgitud. Ettevõte haldab mõnda parimad live-kasiino saidid Lähis-Idas, sealhulgas 888 Casino ja 777 Casino.
Viimase arengu tulemusena on investorite hirmud näinud Gibraltaril asuva ettevõtte aktsiahinna langust üle 25%. See on 888 suurim aktsia langus alates 2006. aastast. Pange tähele, et hasartmängufirma turuväärtus on viimase kaheteistkümne kuu jooksul langenud enam kui 70%.
Veelgi hullem märkis ettevõte, et nende tuludele võib kuni 3% (umbes 50 miljonit naela) negatiivset mõju avaldada, kui peatused jäävad kehtima. See tõestab, kui olulised on Lähis-Ida mängijad 888-le.
Samal ajal teatas 888 viimased neli aastat tegevjuhi ametis olnud Itai Pazneri lahkumisest. Pazner oli ettevõttega töötanud üle kahe aastakümne. Ettevõtte juhatuse esimees Jonathan Mendelsohn täidab selle tühimiku, asudes ajutise juhi ülesandeid täitma, kui juhatus otsib Paznerile järglast.
Mendelsohn teatas kindlalt, et tema ja juhatus seavad prioriteediks oma vastavuskohustuste täitmise. Ta ütles, et juhatus astus otsustavaid samme pärast seda, kui sai teada 888 VIP-kontodega seotud probleemidest Lähis-Idas. Mendelsohn lisas, et 888 on jõulise ja jätkusuutliku äritegevuse loomiseks otsustav.
Investorite hirmude leevendamiseks palus 888 Gaming finantsjuhil Yariv Dafnal, kes peaks lahkuma märtsi lõpus, jääma aasta lõpuni.
Tuleb märkida, et viimastel aastatel on Ühendkuningriigi hasartmängukomisjon on määranud 888-le karistusi eeskirjade mittejärgimise tõttu. Briti hasartmänguregulaator määras eelmisel aastal kihlveofirmale 9,4 miljoni naelase trahvi, mis on kõigi aegade suuruselt kolmas, mitmete probleemide tõttu, mis põhjustasid klientidele pandeemia ajal märkimisväärset kahju.
Seotud uudised
