Craps on üks uskumatu otsemäng saadaval veebimängudes, kus on võimalik näha otseülekannet. See oli kindlasti edukas, tõlgendades survet ja ka adrenaliini, mis puudutas füüsilisi kasiinosid, lauad kokku elavad kasiinod. See tähendab, et teil on autentne kogemus.
Nendel päevadel, pandeemia ja palju muuga, kasvab nende inimeste arv, kes liituvad online-kasiinodega jama mängima. Siiski on vaja õppida, kuidas võrgus live-crapsi mängida, ja ka olemasolevate panuste tüüpe.
Midagi, mis eristab seda mängu teistest lauamängudest, on asjaolu, et tegelikult avate vooru teie, mitte tegelikult diiler. Otsemängu mängimisel on kaks diilerit, üks liigutab pulka ja teine mängija nimel täringuid.
Ring algab siis, kui kõik mängijad on panused esitanud ja sellele järgneb 1. vooru nimega Come-Out Roll. Live-versiooni osas on kõigil palju aega oma panuste tegemiseks, nende eemaldamiseks või isegi väärtuse muutmiseks.
Kui rull lõpeb 12, 11, 7, 3 või 2-ga, lõpeb ring; kui aga punkt on tegelikult veeretatud ja koguarv on 9, 8, 6, 5 või 4, siis veeretatakse täringut veel kord, kuni 7 või punktinumber tuleb uuesti üles.
Selles mängus on palju tüüpi panuseid ja peate neid teadma, kui soovite teada, kuidas mängida krapsasid. Kõige populaarsemad on Don't Pass ja Pass ning need võivad olenevalt kasiinost olla kohustuslikud. Neile tuleb eelnevalt asetada esialgne täringuvise ja Pass Line'ile panustaja võidab, kui nende tulemus on seitse, ja kaotab, kui jõuab punktidele 12, 3 ja 2. Kõik muud numbrid loovad punkti, mille uus veeretamine on läheb järgi.
Kui tegemist on ühe mitte läbimisega, siis mängijad võidavad 3. ja 2., kuid kaotavad 11. ja 7. kaotuse. Kokku 12 tulemuseks on tõuge.
Panused Tule ja ära tule on väga sarnased eelmistele, kuid need tehakse alles pärast punkti loomist. Kui panustate mängule Come, võidetakse panus 11. ja 7. päeval, kuid kaotatakse 12., 3. ja 2. korral. Panusega Ära tule, mängijad võidavad 2. ja 3. korral ning kaotavad 7. ja 11..